03/04 -10 PON DE FLOOR.


Påskafton råååå!

Dagen kunde inte ha blivit mycket bättre.

Först vart det påskfirande @ Jormas place.
Sen vart det endast en snabbdusch innan jag tog cykeln upp till Susäny.
Där befann sig även julia som kämpade med att locka håret, och en stund senare
kom även Alice dit och drack champange med oss innan resten av tjejerna var på plats.

Runt nio någon gång var det i stort sätt fullt hus och det dansades som aldrig förr.
Det fortsatte vara lika underbart hela kvällen, men efter några timmars dans, skratt,
sång & fina konversationer begav jag mig ner till stan med mina hoes, dzejna & alexandra <3




















UUUYEEH KLOCKREN KVÄLL! Tack allesammans.

Kommentarer
Postat av: alice fucking nordstrand

alltså sarah.

bilderna blev min död.

herå

2010-04-13 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0