06/04 -10 Expectations.

Idag bah tog jag tag i livet och bakade mig själv en kaka.
Kände att jag behövde en belöning efter morgonens hurtighet.
Tog faktiskt tag i klädhögarna på mitt golv och damsög i mitt rum.
Efter det vandrade jag ner till gymet med Susanna.
Det var nog meningen att vi skulle träna, men det slutade med
att vi provade sumoblöjor och diskuterade viktiga ting, så som hår.
När vi "tränat" klart gick vi till Hemköp och handlade päron.
Sen försvann Susanna hem, och jag gick hem och tog en dusch.
Lite senare kom Susäny tillbaks med en kebabrulle i ena handen
så jag hämtade mina päron. Sen vart det tevemys as usual.
Jag älskar verkligen Tisdagar, det innebär nämligen
° Sex & The City
° Top Model
° Dating in the dark
° Desperate Housewives
& Cugar Town
Allt på samma dag!
Hur underbart är inte det?
Förutom att sitta vid teven hela dagen var vi allmänt spec.
Inte den sortens spec vi vanligtvis är, utan much much worse!
Jag var allmänt efterbliven, medans Susannacepe hade talsvårigheter.
Haha gudja, ibland lyckas vi. Längesedan jag skrattade såhär mycket.
Idag bah tog jag tag i livet och bakade mig själv en kaka.
Kände att jag behövde en belöning efter morgonens hurtighet.
Tog faktiskt tag i klädhögarna på mitt golv och damsög i mitt rum.
Efter det vandrade jag ner till gymet med Susanna.

Det var nog meningen att vi skulle träna, men det slutade med
att vi provade sumoblöjor och diskuterade viktiga ting, så som hår.
När vi "tränat" klart gick vi till Hemköp och handlade päron.
Sen försvann Susanna hem, och jag gick hem och tog en dusch.

Lite senare kom Susäny tillbaks med en kebabrulle i ena handen
så jag hämtade mina päron. Sen vart det tevemys as usual.
Jag älskar verkligen Tisdagar, det innebär nämligen
° Sex & The City
° Top Model
° Dating in the dark
° Desperate Housewives
& Cugar Town

Allt på samma dag!
Hur underbart är inte det?

Förutom att sitta vid teven hela dagen var vi allmänt spec.
Inte den sortens spec vi vanligtvis är, utan much much worse!
Jag var allmänt efterbliven, medans Susannacepe hade talsvårigheter.
Haha gudja, ibland lyckas vi. Längesedan jag skrattade såhär mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0