10/04 -10 STHLM.

UJEH Fyfan vilken bra dag!
Jag kan inte sluta le helt enkelt.

Klockan 11 någon gång var vi framme i stockholm rå.
Sprang och letade reda på en toalett efter världens hemskaste bussresa.
Sen vandrade vi bort till Stockholmsgruppen där vi fyllde i lite papper och fotades.

Efter det sprang vi fram och tillbaks på drottninggatan tills fötterna värkte.
Jag hade bestämt mig för att inte handla upp alla mina pengar, men så vart det inte riktigt.
Hittade faktiskt endel schysta plagg, samtidigt som jag hade värdens bästa dag med JudeN.

























Tack Susanna för bästa dagen på riktigt länge! 
Tack för hela denna veckan föresten, den har ägt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0