17/04 -10 Suit-Pee.

Idag hann jag bara vakna och klä på mig innan Susanna & Julia anlände.
Vi bakade en sockerkaka och smidde planer inför kvällen. Sen var det dags för lunch.

Jag och Julia vandrade hem till Måna, aka stoffekakans mor, och käkade
spagetti & köttfärssås. Sen gick jag hem och slog mig ner framför teven en sväng 
innan Susannas mor kom och plockade upp mig för att köra oss till Boxholm.

Fråga mig inte varför just Boxholm, för jag har seriöst inte en aning.
Haha, vi hade dock väldigt trevligt sålänge det varade. 
Det vart pizza, musägg, catwar & ostklättring.
Hur fint låter inte det liXXXXXxxxzm?

Efteråt vistades vi en stund hos pierre,
sen somnade vi i min soffa.
Fin dak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0