23/04 -10 Come here.

uhhmjaa, dagen började med en engelskalektion & matteprof i geometri.
Var ganska säker på att jag skulle faila, men det gick faktiskt ganska bra..

Efter provet grabbade jag lunch, sen hade jag balett med Susanne.
Fattar inte vad mitt problem är? det går ju skitbra på privatlektionerna,
men annars går det inte alls! skitkul...verkligen! DÖÖÖÖÖ

När vi var klara hade vi massagestund och improvisation.
Sen var vi tvugna att gå på någon föreställning
innan jag kunde vandra hemåt.

Kvällen tillbringades med en skara härligt pardehpeeps.
Thaankuu everyone! Bilder kommer nog så småningom...

No, my heart will never
Will never be far from here
Oh it's a mystery to me. We have a greed, with which we have agreed... And you think you have to want more than you need... until you have it all, you won't be free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0