20/04 -10.

Jag är rädd för att glömma
vill inte
orkar inte
får inte

Dessa nedskärningar lämnar veck
då jag vet att våra dagar aldrig kommer tillbaka.
Har förståt att det finns ett gammalt misstag alla kommer göra,
och att jag är kungen av dem.

Vi var den mest äkta varan.
Jag var så förlorad.

Trodde att det bara vara att böja bitar tills de passar,
precis som om de var gjorda för det.
Men de var inte avsedda för detta
Nej, de var inte avsedda för detta.

Jag har mina teorier 
men jag vet.

Jag vet att jag hittar ett sätt att göra rätt.
Jag ska bevisa mig själv rätt!

Jag är rädd för att glömma
Vill inte
Orkar inte
Får inte
Dessa nedskärningar lämnar veck
då jag vet att våra dagar aldrig kommer tillbaka.
Har förståt att det finns ett gammalt misstag alla dårar kommer att göra,
Och jag är kungen av dem
Vi var den mest äkta varan
som någonsin setts
Jag var så förlorad
Trodde att det bara var att böja bitar tills de passar
Precis som att de var gjorda för det
Men var de inte avsedda för detta
Nej, de var inte avsedda för detta.
Jag har mina teorier,
men jag vet.
Jag vet att jag hittar ett sätt att göra saker rätt.
Jag ska bevisa mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0