09/8 -10 kfdkfdopel.

bjuder på ett flertal helt obetydelsefulla frågor..

Smeknamn: 
sal, sälen, sauahsauah, sarali, kaskelotto.. 
samt juden, horan & diverse andra kärleksfulla smeknamn
Låt som när du är ledsen sörjer till?
finns mängder, men bon iver & melissa horn går alltid an
Vad får du oftast komplimanger för?
min frisyr eller mina läppar skulle jag tro
Hur imponerar man på dig?
charm och självförtroende
Vad saknar du:
Tomtom
Hade du en bra kväll igår:
nae inte överdrivet, låg mest och sov 
Är du blyg?
not at all
Sysslar du med någon idrott: 
dansar på skoltid & boxas på fritiden
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
aaaråh
Är du nöjd med ditt liv:
varierar
Är du bortskämd:
nej inte speciellt
Vad gör du i morgon:
går till tandläkarn på morgonen & tränar med brur på eftermiddagen
Vad är det värsta du vet?
lögner och otrohet
Vad är det finaste du fått?
min familj 
En speciell dag du minns:
min födelsedag 
Du samlar på:
samlar inte medvetet, men har mängder nagellack & öronhängen
När grät du senast:
det var ett bra tag sen nu
Hur gammal är du om fem år?
22 år 
Vem var den sista du träffade?
morsan 
Hur lång är du?
runt 167 cm
Vilken var den senaste film du sett? 
I love you Phillip Morris
Vem ringde du senast? 
Hanna
Hur löd ditt senaste sms och till vem? 
haha hon kommer, dont worry - tom
Vad är dagens planer? 
kolla film med japop & sova 
Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
det bror helt på vad man vill berätta
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? 
skilda
När såg du senast din mamma? 
för någon sekund sen
Vilken ögonfärg har du? 
blågrå som skiftar lite smått i grönt
När vaknade du idag?
runt klockan 12.00
Vilken är din favoritplats?
har inte hittat den än
Vilken plats föredrar du minst?
Tranås oftast
Var tror du att du befinner dig om tio år?
utomlands 
Vad skrämde dig som barn?
clowner & porslinsdockor 
Vem fick dig att skratta senast?
julia larsson
Sover du med eller utan kläder på dig?
sover helst i  trosor 
Hur många kuddar har du i sängen?
6 st för tillfället :$
Har du någon gång spytt på fyllan?

aaaao
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skuuur
Är du social?
ja, när jag känner för det 
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
spendera dem på resor & annat fint
Tycker du om kinamat?
älskart
Tycker du om kaffe?
ohjaa, avgudar chocochino dessutom
Sover du på någon särskild sida?

neaa men har en tendens att alltid hamna i skarven
Tycker du om att mysa?

absolut!
vad är du beroende av?
musik
Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja min älskade broder 
Vill du ha barn?
ja så småningom
Vad spenderar du helst pengar på?

upplevelser
Vad var det senaste du stoppade i munnen? 
tuggumi
Flirtar du mycket?
nej det kan jag inte påstå
Vart togs din profilbild för din blogg?
på vår toalett 
Kan du byta olja på bilen?
har faktiskt aldrig försökt
Vilken var den senaste bok du läste?

Slash 
Läser du dagstidningen?
ja, fast egentligen inte.. skummar bara igenom alla rubriker & skit 
Dansar du i bilen?
naeh för liten yta..
Vilken radiostation lyssnade du på senast?
lyssnar aldrig på radio
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
arbetstider & någon slags ekvation..
När var du i kyrkan senast?
på min farmors begravning 
Hur känner du dig nu?
något trött, men annars mår jag fint

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du minns dagen du födes :S

2010-08-12 @ 00:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0