01/12 -10 Better be.

Dagens humör: uttråkad till max & ovanligt rastlös   

Dagens mående: halvdant..

Dagens borde: göra svenskauppsatsen, samhällsuppgiften & debattartikeln

Dagens frisyr: nedsläppt

Dagens klädsel: joggingbyxor, linne & Adidaströja

Dagens planer: försöka bli klar med debattatikeln, tända ljus & bara sega 

Dagens vill ha: lördag för FAN

Dagens längtan: uppskattning, närhet, trygghet.

Dagens fundering: vad hade vi för oss på mattelektionen egentligen....

Dagens beroende: russin & cashewnötter 

Dagens tråkigaste: ensamheten

Dagens låt: Gnarls Barkley – The Boogie Monster
Dagens bästa: när pysen (vår katt) fick damp och sprang in i väggen ♥

Efter ovärdaste men endå värdaste mattelektionen på länge tog jag en tripp
till Mollys hus med Susan Boyle, där jag hittade smyckeshängarna på bilden nedan.
Det kostade endel men det får det vara värt, orkar inte ha allting slängt i byrålådan längre.


Nu sitter jag och käkar russin i jakt på min borttappade ambition. 
Måste verklige bli klar med skiten idag. Annars vet jag inte vad jag gör.
Jag går väl under eller något annat fruktansvärt... We'll see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0