03/12 -10 Crimewwwwave.

LALALA sitter här helt mör efter mitt tappra försök att lyfta mina hantlar,
samt göra situps och världens jobbigaste rumpövningar.. haha nä nu får det vara
nog annars kommer jag inte vara kapabel att dansa imorgon, och det vore ju förförligt.
GAAAH det är inte bra att se fram emot saker såhär mycket, brukar vara noga med att
inte ha för höga förväntningar, men jag kan ju bara tänka mig hur gir det kommer bli.

Udda dag det här. 
Började med att jag kände mig allmänt yr när jag gick till skolan, men jag tänkte inte så
mycket på det, sen när jag kommer in i datorsalen är min lärares första reaktion att sätta 
mig ner på en stol och fråga hur fan det är med mig... tydligen hade mina irisar slutat
existera och kvar var endast två feta pupiller och en tjej som höll på att svimma 
hela morgonen.. haha det sluta med att jag fick gå hem och däcka i sängen.

Sleep mode music


Nu mår jag däremot bättre. Mammsen har kommit hem från Göteborg och nu sitter jag 
och pratar med Tom som jag saknar allt för mycket.. inte bra att kolla på gamla 
bilder i sådana här lägen.. förvärrar bara saker och ting.


'Cause you came at a time 
When the pursuit of one true love in wich to fall.
Oh, the state of elation that this unision of hearts achieved
I had seen, I had touched, I had tasted and I truly believed..


'Cause you came at a time
When the pursuit of one true love in which to fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0