01/02 -10 Jocasta.

wuhuuueueueueue! gud vad jag älskar när man kommer till första lektionen, 
som är inställd, och inser att man kunnat lega och sova i tre timmar extra..
Vän med liv1 idag (Y) hehehehhe nej det sved... 

Löste det dock på bästa sätt genom att inta danssalen och dansa i 
i alla fall en och en halv timme innan det var dags för historia.

Efter historian hade jag språk, sen kom arne, töve och susäna och
underhöll mig med sina fina konversationer om gud vet vad! 

Det var nog meningen att vi skulle plugga.. men allt tjat 
om pizza fick oss allihop att springa hem och äta iställe.
Bäst var nog det för jag lovar att vi allihop befann oss
i ytterst ohyggliga förhållanden och hade säkerligen
dödat för att få tag på en flötig pizza i den sek.


som ni ser omvanlade jag denna iver till kreativitet
och skapade detta mästerverk, vilk1 var det
godaste jag ätit på länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0