03/02 -10 I against I.

Fedt slapp skoldag med endast två lektioner..
Började dock spanskalektionen med ett oförberett läxförhör, 
men avslutade dagen med EOS då vi fick massera och kolla film hela lektionen.

Efter skolan vandrade jag, Arne och Töve hem till mig där det vart
historieplugg och some Mmmmunchieees of course! 

Lite senare kom även Ida förbi och joinade oss innan hon och Tove
försvann för att hämta tröjor eller något i den stilen..

Jag och Arne fortsatte plugga en stund, sen tog vi sällskap en bit
innan jag gick till Hemköp för att handla kvällsmat.

Nu sitter jag här efter att ha pluggat någon timme till, samt hunnit
städa, diska och ta emot ett samtal från Nessima som jag redan saknar.

Borde kanske gå och lägga mig snart..
Ska ju trots allt upp tidigt för en danslektion imorgon. Liv1 leker!




... heh M PuS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0