05/02 -10 Outro.

Idag började vi dagen med en engelskalektion dårååååee, GÖTT I RÖVA!
Sen hade vi ett matteprov som faktiskt var ganska kul... mobba mig int :@@@
Var helt säker på IG eftersom det var se sådär två månader sedan jag hade detta
kapitlet, men det visade sig att jag kom ihåg det mesta och förhoppningsvis
klarar jag mig.
Efter matteprov1 vart jag tvungen att gå hem pga feber och smärta.
Somnade tillslut och sov hela eftermiddagen, men vaknade senare
på kvällen av att jag hade frossa, large pain och svårt att andas.
Så jag och mamo hade inget annat val än att ta bilen upp till
Ryhov och sitta där och ruttna i några timmar.
Vilken lycka! älskar livet ibland.
Det slutade i alla fall med att de skrev ut några extra mediciner att trycka i mig.
sen fick vi äntligen åka hem.. Eller ah det vart ett stopp på MC.D innan vi
äntligen återvände hem till min säng och mina värktabletter.
Lyckad kväll! hhehehehehehe..
Idag började vi dagen med en engelskalektion dårååååee, GÖTT I RÖVA!
Sen hade vi ett matteprov som faktiskt var ganska kul... mobba mig int :@@@
Var helt säker på IG eftersom det var se sådär två månader sedan jag hade detta
kapitlet, men det visade sig att jag kom ihåg det mesta och förhoppningsvis
klarar jag mig.

Efter matteprov1 vart jag tvungen att gå hem pga feber och smärta.
Somnade tillslut och sov hela eftermiddagen, men vaknade senare
på kvällen av att jag hade frossa, large pain och svårt att andas.
Så jag och mamo hade inget annat val än att ta bilen upp till
Ryhov och sitta där och ruttna i några timmar.
Vilken lycka! älskar livet ibland.

Det slutade i alla fall med att de skrev ut några extra mediciner att trycka i mig.
sen fick vi äntligen åka hem.. Eller ah det vart ett stopp på MC.D innan vi
äntligen återvände hem till min säng och mina värktabletter.

Lyckad kväll! hhehehehehehe..


Saknar dig och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0