08/02 -10 Miluji tě babička.

Den här dagen blev precis så som jag tänkt mig. uschja!
Vid elva någon gång åkte vi upp till Ängaryds kapell där det
var begravningen för vår älskade famo. Fy så ledsamt!

Efter många tårar och jobbiga farväl begav vi oss 
i alla fall till Ekliden där det serverades mat och tårta.
Jag och Willepille rörde även ihop någon sagolik chokladdryck
men den vågade vi inte smaka på, utan gick istället och kastade snö
och ritade av vårat solsystem innan det var dags att åka hem. 

Här hemma har jag inte gjort mycket.
Kom precis hem efter ha varit och gett en sista hälsning,
samt tänt ljus på famos minneslund annars har jag bara vart
hemma och försökt läsa ut min bok för tredje gången......

Kom precis på att jag måste hinna göra klart engelskaläxan,
packa idrottskläder och lära mig en ny dans tills imorgon.
kanske borde sätta igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0