10/02 -10 Sällsynt exemplar.

Idag bah gick jag upp supertidigt för att förbereda mackor och 
varm choklad som jag, Töve och Flisa satt och mumsade på uppe 
på Rås gård någon timme senare.

Vi kom nämligen upp en och en halv timme tidigare vilket sög 
ganska hårt.... eller ah informationen på Holaveden suger hårt!
Vi hade däremot ganska trevligt trots allt.

Vi hade fikapaus i bastun innan det var dags att gå ner till sjön
där dagen skulle spenderas tillsammans med ett 
gäng estetare, teknikare och byggare. 

Vart ett antal promenader med Flisa på isen, 
men efter att vi trodde vi nått slutet då fötterna började 
sjunka, och isen började knaka sprang vi för livet och satte 
oss istället vid elden och åt en burgare innan
vi ringde far som kom och hämtade oss. 

Väl hemma kände jag mig väl till mods efter en heldag i kylan.
Trodde dagen skulle gå till recensionskrivning men pappret var kvar i skolan 
så det vart inget med det. Istället tog jag ett bad och satte på en film innan mitt gamla 
skrivarblock uppenbarade sig. Det underhöll mig ett tag, då jag med den lilla kreativitet
jag har kvar försökte få ihop något innan majsen kom förbi och tog ut mig på äventyr. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0