14/02 -10 Gap.

Vid kvart i sex tog jag tåget upp till linköping där jag mötte Nessima vid Bion.  
Vi köpte biljetter till filmen The Wolfman, Men det var dock ett ganska bra tag kvar tills
den visades, så vi gick och åt och satte oss på Mc Donalds där vi underhöll oss med våra
mycket inspirerande konversationer, samt vår Oboy and icecream.

Lite senare satt vi i biosalong nr 8 och skrattade oss igenom filmen.
Haha, se den inte, du lär bli besviken. Det var dock trevligt att gå på bio
om man bortser från att jag lyckade bli instängd och hamna i fel biosalong
mitt under filmen. Haha yeaaaahhh jag lyckas alltid!

Efter filmen hade vi tänkt gå tillbaks och värma oss på Mc Donalds en stund,
men nänä! det var stängt, så vi satte oss på en buss ut till skäggetorp där träffade
några Amerikanare som bjöd oss med till deras trapphus där vi tillbringade i alla fall två timmar. Haha sjukt kallt, men fedt värt! Underhöll oss på de verse sätt, så tiden gick fort.

Tillslut begav vi oss i alla fall hem till Peter & Ian där
vi lyckades hålla oss vakna all night long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0