15/02 -10 OOMKULLRUNK.

Efter att jag, Nessie & Ian tillbringat hela morgonen i soffan
tillsamans med en svensk ordbok tog jag och tjejen bussen in till stan
där jag släppte av Nessie vid Tapas innan jag hookade med tjejerna @ Kompen.

Vi gick till Fräcka Fröken där vi fikade och samtalde ett bra tag innan
jag tog sällskap til stationen med Dzejna & Alexandra.
Trevligt att träffa er igen giiirls, missed yah all!

De tog tåg1 hem till Tranås, men jag tog bussen hem till Nessi & Fatima.
Vi kollade resor och åt mazariner. Sen tog jag en efterlängtad lång dusch
innan vi återigen begav oss till stationen för att sedan ta bussen ut till
Skäggetorp där vi hokkade med några av Nessies homies.



Vi hängde med dem upp till deras lägenhet för att röka vattenpipa och
diskutera allt ifrån massage till finniga gamla gubban. Skön kombo.

Efter det gick vi hem till Peter & Ian där det vart ännu en sömnlös natt
med finska reklamvideos och mermaidmovies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0