17/02 -10 JAFEMAKELSÖ..

Idag hade jag inga planer at all, vilket var ganska skönt..
Gick ner en sväng till Pierre för att hälsa på Almir som nu är hemkommen.
Blev kvar där en stund och tittade på Family guy med Wik, Ludwig och majan.
Sen gick jag och Ludwig till Willys en sväng innan jag tog emot
ett samtal av Nessie och mötte Stina på stan.

Vi gick hem till mig och tittade på ovärda teveprogram i någon timme.
Sen skulle Stina gå och jobba så jag passade på att duscha och städa en aning.

Vid tio någon gång var tjejen tillbaks.
Vi hade tänkt gå och köpa munchies, men kom på att det var stängt
så vi gick hem och bakade en kladdkaka iställe. Fedt god vart den!



På grund av Miled vart vi sittande framför datorn i tre timmar då vi
underhöll oss med något underbart unicorn, fantasyspel..
Sen kollade vi på hockey och curling till klockan fyran
någon gång då vi äntlingen somande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0