19/02 -10 Signed, Sealed, Delivered.

Vaknade upp i Stinas säng av att jag halvt grät..
Var helt uppslukad i någon skev, hemsk, random dröm.
Sjukt att något så vridet kan vara så verkligt..
Hur som helst var det bara att torka kinderna och inse att
det bara var ens fantasi som gick aningen för långt.
Made som delicious breakfast, sen kom mamo och hämtade mig.
Tog det lugnt hela dagen. Sen vandrade jag hem till Pierrezor där
det befann sig en jävla massa folk. Vart some Parde PArdeh.
Sen skjutsade Ludwig upp oss till Stina och co som
befann sig i junkaremålen någon stans.
Pga viss omständigheter vandrade vi dock ner till idrottshuset instead.
Där var det något lågstadiedisco som vi lyckades komma in på..
Fedt tråkigt, men vi kunde i alla fall värma oss en stund innan
de slängde ut oss. Haha ganska skön kväll ändå!
Imorse vaknade jag upp i Stinas säng av att jag halvt grät..
Var helt uppslukad i någon skev, hemsk, random dröm.
Sjukt att något så vridet kan vara så verkligt.
Hur som helst var det bara att torka kinderna och inse att
det bara var ens fantasi som gick aningen för långt.

Made som delicious breakfast, sen kom mamo och hämtade mig.
Tog det lugnt hela dagen. Sen vandrade jag hem till Pierrezor där
det befann sig en jävla massa folk. Vart some Parde PArdeh.
Sen skjutsade Ludwig upp mig, Jim, Marcus och Oskar till
Stina och co sombefann sig i junkaremålen någon stans.

Pga viss omständigheter vandrade vi dock ner till idrottshuset instead.
Där var det något slags lågstadiedisco som vi lyckades komma in på..
Haha fedt random! Men trots allt en ganska skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0