20/02 -10 PARTYANDBULLSHIT.

Idag vaknade jag ännu en gång upp bredvid Stinaskiten :*
Hade egentligen planer på att åka upp till Linköping en sväng
och spendera natten där med Nessie & co, men vädret gjorde att 
det blev aningen omständigt att ta sig upp.. to bad, hade vart kul!

Istället fick vi en ordentlig sovmorgon innan
mamo gjorde oss en jättefrukost och skjutsade hem Stina som tillbringat 
den sista timmen åt att försöka få ner mig från soffan vilket visade sig vara omöjligt.
Do never challenge me in a Pillow fight girl. You aint got a chance!

Gjorde ingen nytta denna dagen heller utan det slutade med att jag även denna
kväll hamnade hos Pierrezor där det som vanligt var fullt hus. Idag fick jag dock med mig
Dzejna & Alexandra som jag saknat något bedrövligt! Härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0