26/02 -10 Isolation.

Idag vare skola igen rå.
Dans hela eftermiddagen, Sweet!

Efter skolan gjorde jag inte ett skit fram tills 
klockan åtta eller så då jag mötte Susanna på torget.

Vi vandrade vidare till hemmakväll och
kom hem med två filmer och varsin stor påse godis.
Vi tittade först på American beauty, och sedan på Control.

American beauty var verkligen inte så jag förutställt mig, men bra varen iaf.
Control var bra den med, synd bara att vi somnade efter halva... hehe duktia!


Får ta och se den igen. Musiken är ju trots allt lika underbar som Sam Riley himself.

Tack Susanna för en trevle kvel!

Kommentarer
Postat av: susanna

hatar honom för han är så snygg :c

tack själv babeh

2010-03-02 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0