30/01 -10 Galvanize.

Jaharå.. idag vaknade man upp tidigt för att ta en dusch 
innan jag väckte Nessie med ett stort glas mjölk.

Vi begav oss ner på stan för att gå en sväng i det iskalla 
morgonvädret, samt köpa present till Jacob innan
Nessie vart tvungen att ta sig härifrån. 
Jag vet att det löser sig,
jag tror på dig tjejen.

När Nessie sagt farväl hjälpte jag mammsen med middagen 
innan jag hoppade in i duschen och somnade igen.
Tror jag måste haft feber eller något i den stilen..
Frös och svettades samtidigt.... Awesomenesss

Tre timmar senare kom Hanna, Martin, Jorma & Jacob förbi.
Då vart det festmiddag, kaffeparty & tårtkalas. 
Har nog aldrig ätit så mycket.....
Trodde ja skulle avlida!

Senare på kvällen vandrade jag och majsen hem till Allie 
där vi först lagade smårgåstårta och skalade räkor,
vilket enligt Allie inte är min starkaste sida... :(

Lite senare började det strömma in massa partypeooople
så kvällen vart lyckad med dans, vin och mozaiiiik.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0