31/01 -10 Transatlanticism.

Efter min efterlängtade sovmorgon fick jag
först ett besök av majamaja som hade lite news to tell..
Dem tog jag flitigt emot och bearbetade innan min
nästa gäst Arnelie Eriksson arrived.

Vi slog oss ner i vardagsrummet med våra historiaböcker som jag
tror det var meningen att vi i alla fall skulle öppna....men så vart det inte riktigt.
Vi hade allt för mycket att prata om och allt för mycket kaffe i kroppen. 
Vi måste ha druckit minst sju koppar innan Arne vandrade hem.

Resten av kvällen spenderade jag på toan... hehehhe 
Nej men jag sprang på toan se sådär 100000 gånger kanske.
Färgade även håret och läste ut halva min bok innan jag gick och la mig.


Det är kanske så du vill ha det. Det är enkelt. Allting är färdigt.
Du behöver inte tänka alls. Du behöver inte ens känna något. Inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0