09/02 -10 Inmyimagination.

Idag var jag nära på att vandra ner till idrottshuset helt i onödan.. 
Vi hade ju sovmorgon idag fö fan! Thanks for letting med know, kunde gått riktigt illa.
Dagen började i alla fall med en historialektion, sen var det dags för referatprov
och lunch innan vi hade engelska och roligaste mattelektionen på länge.

Sjukt längesen jag skrattade så att jag fick ont i magen, underbart!
Det är nog det ända positiva med Påg. Att han är halvdöv och
låter en göra nästan vad som helst bakom hans rygg. 

Prata med Detfintrösten, göra vackra miner, kasta saker, sjunga, dansa, ha på musik..
Ja nästan vad som helst faktiskt.

Efter matten var i alla fall skoldagen sluttt,
så jag Arne & Susäny begav oss ner på stan för att köpa piercing.
När det var gjort vandrade vi vidare till ungdomsmottagningen
där vi blev kvar ända tills det blev mörkt. Mycket folk idag.. 

När jag kom hem var jag hurtig och bakade en kladdkaka. 
Blev så sjukt sugen på muffins efter att jag, Sus och Ann kidnappat
stackars Olivers & Martins underbart goda muffins på mattelektionen.
Hade dock inga muffinsformar, utan fick baka en kladdkaka instead.

Började även förbereda maten för att underlätta lite för mamo.
Sen slog jag mig ner i soffan  och läste ut boken, som alltid kommer vara lika bra.
MMmm äntligen! Nu är det bara bokrecensionen kvar...

Nu har jag precis ätit och tagit ett varmt bad, helt tung i huvudet av alla dessa
tankar som snurrar och vägrar släppa. Himmel & pannkaka Sarah! 
Lägg ner bara, It's impossible 

Nu ska jag kirra matsäck till morgondagen.
Heldag på Rås med Tove and mah killahdog. BOOOYa!

Vet att det är omöjligt, orimligt! Men jag kan inte låta bli att bli skärrad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0