26/01 -10 JAmmming.

Runt tio i åtta någon gång kom Majsen mamma förbi och 
skjutsade ner oss till idrottshuset där det var dags för handboll.
Blev fedt ledsen, tycker det är askul. Skulle vilja vara med men nejnej.. 
Annelie var dock också sjuk så vi satt i omklädningsrum1 hela 
lektionen där vi konverserade och drack ljummet kaffe
tills våra klasskamrater kom tillbaks.

Efter det hade vi Historia och Svenska innan jag begav mig
hem och åt lite innan Hanna kom och hämtade mig.

Vi tog bilen upp till Ryhov där Dr Brun-Hansen drog ut temponaden
ur mitt öra, samt tog bort stygnen utan bedövning. PAIN (L)

Efter det stannade vi till vid en garnaffär, samt köpte 
godis att ha på hemvägen innan vi åkte hem igen.

Nu har jag städat hela mitt rum, diskat, slängt sopor
och pluggat.. GOD I'M GOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0