20/01 -10.

Hayeljoloejeojeo! 
Vart aningen afk här senaste tiden..
Men det blir väl kanske lite ändring på det framöver.

hoppppppppp homecoming råååh!
Har levt loppan på sjukan där jag välkomnades med en rakapparat, blev iklädd some supahsexiehness clothes och fick sätta kanyl innan de förde mig till den så kallade operationssalen där jag poppade some pills innan jag försvann in i dimman och
vaknade se sådär tolv timmar senare in large pain.. 

Kom hem runt tolv idag då det var underbart att få sova efter
en sömnlös natt utan smärtstillande i en fett oskön sjukhussäng. 


Frenetiskt, Labil, Blasé, Enigmatisk men oförvägen, Stoisk och fullkomligt veritabel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0