22/01 -10 Public imagination.

GOSCH! Vaknade upp mitt i den mest sjukaste, men men underbaraste drömmen på länge.
Hatar verkligen när man vaknar upp mitt i en bra dröm, FU! det går aldrig att fortsätta där
man tappade bort sig. Hur som helst gick jag frustrerat upp och tog en dusch innan jag
gick och satte mig framför teven som, som vanligt inte tillfredsställde mig..
Vad är det med dagens television? SKIT!

Börjar bli ganska jobbigt att vara hemma från skolan nu eftersom jag blivit piggare.
Har i och för sig fortfarande svårt att äta, duscha, prata och sova men är annars
ganska klar i huvudet vilket gör mig sjukt rastlös!

Det problemet löste jag genom att sätt på filmen Green Street Hooligans.
Helt okej film, dessutom går inget upp mot Charles Matthew Hunnam. 



Nu ska jag väl sätta på ännu en film..
Sen ska jag försöka sova och drömma lika fint som inatt. 
Ser även fram emot morgondagen då jag förhoppningsvis får some company. 
Maja har även lovat att komma förbi med min bok jag måste läsa och skriva recension på.
MMMMM LIFE'S GOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0