23/01 -10 Possibility.

När majan äntligen hade anlänt välkomnade jag tjejen med en kopp kaffe
vilket fick förödande effekter.... maja fick nojan och började gömma sig under bordet.
Ungefär där kände jag att det var nog.

Istället vandrade vi upp till Almir för att lämna tillbaks ett par pants.
Sen gick vi upp och hälsade på Jenna och hennes nya pet. 
Jag tog även en långrunda med Nita aka
Jennas killahdog of doom.

När jag kom tillbaks efter vad som skulle vart en tiominutersrunda 
erbjöds vi skjuts hem, vilket vi inte tackade nej till. Thank u mate!

Väl hemma hann jag och majsen knappt klä av oss innan Arnebanarne kom dit.
Vi kokade soppa och värmde pizza, innan vi gick över till de lite tyngre grejerna.. frukt!





Yeah! Sockret i Colan hade börjat verka vilket lockade fram våra finaste sidor..
Hur som helt hade vi inget kaffe hemma vilket ledde till lite smått panik.
Först sprang vi upp till grannen, men hon var inte hemma, eller var för
rädd för att öppna. Så vi fick helt enkelt ta det vi hade hemma....



Som ni ser hanterade vi detta på ett mycket moget, ansvarsfullt och behärskat sätt
och fick tillslut i oss vårat efterlängtade kaffe. VICTOOORYYY!

När kaffet var slut satt maja på toan och sjöng, medan jag och arne satt på
mitt golv och samtalade till klockan elva någon gång då arne skulle hemåt. 

När hon gett sig hem lekte maja kurragömma och skrattade till hon
fick kramp eller liknande men. Sen gick vi ut en sväng för att sedan gå
till station och möta min bror som aldrig kom.. 

Istället gick vi hem till mig och bjöd över Nisse på kryddig
tomatsoppa och ostmackor. <MUUUUUNCHIES3

Borde verkligen gå och lägga mig nu..
PUSS&GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0