06/6 -10 Hard Knock Life!

holy mackerel vilken hektisk vecka!
Har helt enkelt inte haft tid att uppdatera.

Menmen, veckan har varit helt underbar.
Massa musikalpractice & fix&trix (som Lars själ uttrycker det).
Sjukt tröttsamt men det har även haft sina ljusa stunder, inte minst
kvällsrepet i torsdagskväll då en fis förgyllde stämningen a bit. haha gudja!

Förutom musikalveckan har jag ägnat min lediga tid åt lite volleyboll, karneval & annat trevligt.
Dessutom hann jag åka ut och grilla ute hos Hanna i lördagskväll vilket uppskattades.


Idag har jag däremot umgåts en stund med Pierre & Allie. 
Vi var på jakt efter en vikingahjälm, men någon sådan verkar inte existera någon stans.

Efter det vart det en fika på stan med Hanna, Ida & Ludwig.
Sen vart det stek på balkongen & grillning med familjen.


Tänkte gå ut och gå en sväng, men hann inte längre en ner till parken då
jag märkte att jag inte har energi enough. Det blir nog teven istället.
Borde kanske vila upp mig inför premiären imorgon. 
Ah, så får det bli!

Bilder kommer nog upp så småningom.. 
Nu ska jag poppa popcorn & dricka te med sötmor. 

POUSHAI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0