28/6 -10 Power trip ballad.

Har precis slängt in massa kläder i tvätten och slängt in kladdkakan i ugnen.. JUM!
Känns som att jag har koll på det mesta inför P&L, men kan nästan lova 
att det slutar med att jag springer runt och yrar runt hela dagen 
imorgon i jakt på kläder & prylar som försvinner när 
man som mest behöver dem.. blir alltid så.

Men yeye vi får se hur det blir med det.. kan ju alltid hoppas på det bästa..

Förmiddagen spenderades hemma på Jules gräsmatta där vi 
skrev en lång lista för att underlätta packningen.
Sen segade vi i tjejens säng till Susannas
mor kom och hämtade oss.

Jag gick och handlade melon på Willys. Sen slog jag mig ner i
solen en stund innan jag gick hem och hjälpte mamma med maten.

Nu sitter jag mest och längtar sönder till Peace & Love.
FYYYYYYYYYYYYYFAN VA GÖTT Det SKA BLI! 








And if love is just a game
Then how come it's no fun?
If love is just a game
How come I've never won?
I guess maybe it's possible I might be playing it wrong
And that's why every time I roll the dice
I always come undone
If love is just a game then how come it's no fun? 
If love is just a game, how come I've never won?
I guess maybe it's possible I might be playing it wrong
And that's why every time I roll the dice 
I always come undone


Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg :)

2010-06-29 @ 15:36:25
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Sarah

tackar man tackar :'D

2010-06-29 @ 18:34:45
Postat av: Anonym

tackar man tackar :'D

2010-06-29 @ 18:35:04
Postat av: victoria

vart är det silvriga nitarmbandet från ?

2010-06-30 @ 18:07:48
URL: http://vickylicious.webblogg.se/
Postat av: linneagrahn

Hej :) Just nu har jag en frågestund på bloggen, ställ någon fråga om du känner för det :) Vill du inte så förstår jag det :)



Hoppas allt är bra!

2010-07-01 @ 11:48:23
URL: http://linneagrahn.blogg.se/
Postat av: vägen fram vägen till RECEPTBLOGG

Hej! Vill du gå ner i vikt? Eller kanske vill bli av med, eller känner någon som vill, någon sjukdom eller problem? T.ex hjärtsjukdom, diabetes, adhd, depression, magproblem, minskad sexlust m.m

2010-07-01 @ 14:05:57
URL: http://vagenfram.webblogg.se/
Postat av: sarah

Det silvriga nitarmbandet är från gina tricot :'D

2010-07-08 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0