11/6 -10 Nothing to worry about.

Då var det över, sommarlov FINALLY!

Började dagen i kyrkan med resten av Holavedens förstaårselever och eftersom 
vi är esteter var det självklart vi som stod för årets körsång. Hoppas det lät bra...
Efter det vart det samling och avsked av klass & lärare, samt utdelning av betygen.
Sen var man äntligen fri och kunde vandra hem fira om man så ville det.

Jag & Alz hade tänkt hänga på klassen och grabba en fika på Skafferiet.. men icke!
När vi kom dit hade de redan utrymt lokalen och begett sig hemåt.
Sicken otur tänkte vi och vandrade bort mot Gotteriet
för att fika i vår ensamhet.

Men på vägen träffade vi dock Crille, Victor & Jonas som vi gjorde sällskap då de
provade skor på Intersport.. varför vet jag inte riktigt, men efter det 
begav vi oss slutligen till Gotteriet där vi fikade och 
delade ytterst intressanta konversationer.

Jag tog dock bara en kaffe eftersom jag skulle möta familjen och 
äta på Golden thai efteråt.. uderbart! ohjaa 


På kvällen vart det dock andra bullar då jag begav mig hem till Juliet för att 
sedan ta bilen upp till Linnéa där det anordnades lite partheey. GIRSF! 
alkohol, chips, musik & diverse grillade äpplen i ögat gjorde att
kvällen blev riktigt lyckad, trots det pissiga vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0