12/03 -10 So says I.

Jajjemen idag var det premiär för kulturskolans melodifestival och 
allt gick bajsdåligt precis som jag förutspått.. GÖTT I RÖVA!

Efter skolan hängde Susanna med mig till Hemköp en sväng där vi 
shoppade frukt, flingor och choklad. Sen begav vi oss hem till
mig en stund innan Susäny skulle vidare. 

Själv segade jag framför teven och camade med Dzejna i någon timme. 
Annars har jag inte gjort ett skit idag, förutom att peppa inför morgondagen. PARDI!


HABALÖHABALÖHABLKHABLÖÖÖH!

Kommentarer
Postat av: dzejna

hahahhahahahahahhahah dör llite, fan vad fin jag är på den första bilden asså, älskar grubbelminen eller vad det är hahah

pus love u <3

2010-03-15 @ 22:25:25
URL: http://dzejnav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0