28/03 -10 Flute fruit.

Idag for vi upp till mah Sis en sväng.
Martin (aka Hannas pojkän) fyller nämligen år idag.
Det firade vi med mängder fika & cheesecake innan det var dags att åka hem igen.

Väl hemma hade jag tänkt träna bort lite av det jag fått i mig, men jag var så mätt att
jag knappt kunde stå så det vart inget med det.. istället satte jag mig vid datorn och 
kirrade some awesome music for mah ipod. Nu kan jag äntligen leva igen.
Har inte haft musik på datorn på evigheter vilket är aningen smärtsamt 
om internet bestämmer sig för att sluta fungera.

Nu ska jag duscha och dricka en kopp te med mor.
Sen blir det läggdags eller så, skola imorn JUEHEHEHEHE! kewl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0