25/03 -10 This time I promise.

Idag började dagen med två timmar dans då vi även valde en låt till danses dag.
Känner på mig att det kommer bli redigt bra! Blir alldeles lycklig av att tänka på det.

Efter skolan vart det Sex and the City & Top model innan jag gick ner till gym1.
Först vart det lite svett på rullbandet, sen joinade jag Susanna under boxningssäckarna 
där vi hade de finaste konversationerna & finaste övningarna på länge. 
Susanna var även snäll och bidrog till att det uppenbarade sig
utomordentligt fina bilder i mitt huvud. Thanks a lot!
Bästa dagen på länge må jag säga.

Kommentarer
Postat av: susannaaaaaaaa

haha, RÄKAN!

puss babycake

2010-03-31 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0