27/02 -10 Rootless.

Ingen sovmorgon här inte! nejnej
Vid tio var det bara upp och hoppa för min och martins del.
Mamo fyller nämligen år snart, så sötmormor och moster kom hit.

Det vart überfrullen of doom, och självklart åt jag tills jag dog.
Fick dock lite ångest så jag gick till boxningsgym1 och sprang en 
timme efteråt.. detta helt i onödan dock. för när jag kom tillbaks var 
stod det middag på bordet, samt tårta till efterrätt. MMM kunde inte hålla mig. 

När släkten åkt hem igen gick jag och mötte Alexandratönten :D
Vi vandrade förbi och hälsade på Pierre & Sebbe, men var inte kvar någon lång stund.
Istället gick vi hem till mig och tittade på Family guy och åt päron innan vi kom på att det 
skulle vara trevligt med lite company. Efter ett tag var det ganska fullt, men det slutade med 
att jag, Alex och Dzejna satt själva kvar och tittade på någon worthless movie.

The future looks much brighter then those bad yesterdays
not sayin it was all bad but tomorrow's another day
The future looks much brighter then those bad yesterdays
not sayin it was all bad but tomorrow's another day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0