21/03 -10 Buttercup.

hejilejilo! Nu har jag just skrivit min livs första jobbansökan och ska
snart ta tag i engelskaläxan. Livet är härligt! här får ni en lista.


Veckans bästa: Alla störda moments man får uppleva när man hänger med måne & ida
Veckans sämsta: Förkyldning
Veckans humör: Aningen efterbliven & allmänt euforisk
Veckans låt: Narcotic - Liquido
Veckans serie: Desperate housewives, Cougar town & How i met your mother
Veckans borde: Städa mitt rum, lämna in min CV, sluta träna och bli frisk
Veckans lyxigaste: Mina nya jeans som kostade skjortan
Veckans önskan: Att jag har möjlighet att åka på festival i sommar
Veckans höjdpunkt: Fedagskväll, UUMF very needful
Veckans roligaste: Almirs diss till linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0