23/10 -10 If you were there, beware.

Hade planer på att plugga idag, men eftersom sötmor inte kommer hem med min bok
förens imorgon, och webbdesignen är inställd kan det lika gärna vänta tills imorgon.  

Istället gör jag en oväsentlig lista som tidsfördriv. Here you go mate!

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
1. Det första du tvättar i duschen?
2. Gillar du kaffe?
3. Hur mår du just NU?
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
5. Berätta om din senaste dröm.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
7. Vad vill du ha just nu?
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
10. Använder du smileys?
11. Har du träffat någon kändis?
12. Gillar du keso?
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
14. Hur många länder har du besökt?
15. Är dina föräldrar stränga?
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
18. Brukar du hyra film?
19. Var kommer du vara på lördag?
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
22. Vad åt du till lunch?
23. Har du lockigt hår?
24. När grät du senast?
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
26. Favoritårstid?
27. Vem höll du senast i handen?
28. Sover du med TVn på?
29. Tycker du att du är gammal?
30. Är du mörkrädd?
31. Gillar du ditt liv just nu?
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
33. Har du bra syn?
34. Var är dina föräldrar just nu?
35. Vad har du på dig just nu?
36. Vad var det senaste du köpte?
37. Hatar du mer än 3 personer?
38. Använder du sushipinnar?
40. Äger du ett vapen?
41. Gillar du ditt hår?
42. Gillar du dig själv?
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
44. Hur ofta använder du MSN?
http://listfolder.com/?p=2&id=476
Det första du tvättar i duschen?
- om jag tvålar in mig, min mage eller mina armar..
Gillar du kaffe?
- Ohja! jag klarar mig inte utan kaffe
Hur mår du just NU?
- ganska slumpartat.. aningen trött & förkyld, men annars bara bra
Vad är du svag för?
- rumpor i mjukisbyxor
Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
- jag vet faktiskt inte vad min favoritmat är, men det skulle jag utan tvekan
Vad vill du just nu?
- vara fri från allt plugg & ta första bästa tåg ner till Tom
Har du räknat till 1000 någon gång?
- nej det har jag nog faktiskt aldrig gjort..
Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
- jag har en tendens att alltid bita på glassar, klubbor & karameller
trots att jag lovar mig själv att inte göra det.
Använder du smileys?
- beror helt på vem jag skriver med.. oftast med ironi
Gillar du keso?
- ahrå, det går an
Vilken låt hade du sist i huvudet?
- EA - Scaburbian Collective
Glittrar någonting i ditt rum just nu?
- mina smycken möjligtvis..
Var kommer du vara på lördag?
- På Wienerbageriet
Vem höll du senast i handen?
- Alzzzz, när hon botade mina sköldskador från orienteringen i förmiddags
Gillar du ditt liv just nu?
- med vissa justeringar är jag ganska nöjd.. kan alltid bli bättre dock
Vad har du på dig just nu?
- trosor, linne & hoodie
Vad var det senaste du köpte?
- en jeansväst av Alz
Gillar du ditt hår?
- jadå det gör jag väl, men det är sjukt slitet för tillfället
Gillar du dig själv?
- Ja, jag trivs bra med mig själv
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
- mammsen
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- jadå, det gör jag allt
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
- såndär flaska med en glad unge på, blahblah-sol något..
Vad åt du senast?
- Hamburgare i tacobröd, ny uppfinning a la Sarah & Martin
hehe hade inga hamburgebröd..
Är du polare med grannarna?
- kan jag inte påstå, men vi byter några ord i trapphus1 sometimes
Vilka språk talar din mamma?
- svenska, tyska, engelska, franska
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- påväg hem från skåne, alltså förra veckan
Gay?
- näe
Har du äggat ngn?
- ohja, (jag är inte stolt) men har tillochmed äggat en katt.. ask Susan
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- nej, men jag lindade in min bror i toalettpapper när jag var liten
Suger det här?
- bättre än läxor!
Minns du din/dina musiklärares namn?
- Anna Lidgren & Mariette vare ja!
Hur bra är din syn?
- Bättre än min hörsel.....
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
- kan man vara det?
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- Nej det fattar inte jag heller :P nej det är bara jag som kan den.
Får hoppas att det blir en bra helg istället.
Vad ser du när du tittar rakt fram?
- en pulp fiction poster
Har du färglinser?
- nej, men är sugen på att testa
Vad ska du göra efter det här?
- sova
Läser du etiketterna på din schampoflaska?
- ibland, utan att jag tänker påt
Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön?
- ahrå
Har du borstat tänderna i duschen någon gång?
- nej, men bör prova
Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr?
- absolut!
Har du fler fiender än vänner?
- brukar ställa mig själv den frågan, men nej det tror jag inte
Tycker du om lukten av öl?
- Hataren!
Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar?
- ja ett flertal gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0