28/10 -10 Underneath the heart.

Inte alltför mycket gjort denna dag. Började dagen med kulturhistoria då jag & Alz
satt och sjöng/debatterade/var allmänt vackra, samt girade en aning i kopieringsrumet.
Efter det var det dags för idrott då jag och Jonas tog stod ute & tog pulsen och antecknade 
i kylan. Sen cyklade jag hem & tog en power nap för att samla lite energi till webbdesignen.

Nu har jag precis gjort klart all info till vår enastående hemsida Rädda örnen (haha) så
imorgon blir det till att sitta och hyperlänka hela morgonen. Girsf. 

Efter det har jag ett matteprov som troligtvis kommer skita sig ganska hårt.
men sen, SEN är det äntligen lov. FYFAN VA GÖDDIGT!

Hade hoppats kunna åka ner till Tom en sväng, men pojken jobbar så jag fick 
helt plötsligt en jävla massa tid över.. men det löser sig nog på ett eller annat vis.
Inviger till exempel lovet med en fika på Tranan med Cornelia. Typ sjukt bra. 


Brukar aldrig vara speciellt förtjust i Rihanna men denna låten gillar jag ju faktiskt.
Får mig att tänka på alla de gånger vi haft avslappning till den låten på dansen.

Nu ska jag sova. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0