09/10 -10 Whaaaeaaa.

Mmhmhmhmh det finns så fruktansvärt mycket jag lovar mig var dag.
Varför jag inte lyckas hålla dessa löften finns det tragiskt nog inget svar på.
Jag är totalt jävla hopplös! Vågar knappt blicka framåt, rädda att få ångest av 
allt plugg, alla motgångar, alla ständiga krav & all saknan. 

Jag vill så fruktansvärt mycket, men tycks aldrig verkställa.
Jag befinner mig helt enkelt på fel plats i fel tid.
Lever inte för dagen längre utan tar dagen som ett steg fram mot bättre tider.
Ska det vara så? nej jag vill inte längre. Från och med idag.. ah, från och med idag sarah.

Nu ligger tussen som vi lyckades få med oss hem från skåne i mitt knä och dreglar,
medan jag smickrar mina trumhinnor med nostalgisk musik.

Allt är mellanting nu, jag befinner mig i ett stadium av väntan och det gör mig låg.
Till dess hoppas jag att Barney, som han så fint heter, skänker min vardag lite mera färg. 

Och för er som inte vet, är det alltså vår bedårande, inte ännu rumsrena jycke jag talar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0