05/9 -10 X8H4KKP..

Det var då fan va kallt det skulle bli helt plötsligt! 
Sitter och fryser, trots mina långkalsonger, joggingbyxor & tjocktröja..
Det är fan inte OK! inte någonstans. jag vill ha värmen tillbaka, NUUUUU!

Har inte åstadkommit mycket denna söndag.. som alla andra. 
Var ute en sväng hos Hanna i förmiddags, då jag trodde jag skulle skita på mig när
se-sådär 50 kor var nära på att springa rakt genom staketet &
förvandla mig till mashed potato..

Förutom denna skräckinjagande upplevelse har jag som sagt inte gjort ett skit.
Bara suttit och degat framför teven, samt försökt få ordning på
mitt rum vilket jag inte lyckades överdrivet bra med..
Nu ska jag sova.. GUNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0