07/9 -10 I shall not walk alone.

Fick en ynka sovmorgon för att sedan sätt mig i bilen med mor och köra upp till linköping
där det befann sig ännu fler doktorer som ville ge mitt öra ett tappert försök..

Sorgligt nog insåg de ganska fort att det som står i papperna stämmer & 
att mitt öra faktiskt har något jävla mysko symtom, som se sådär en på miljonen har.

Helt utan förvarning fick jag plötsligt tid att opereras inom tre månader +
några miljarder prov att ta innan dess också. 

FFFYYYYYFAN SÄGER JAG BARA!

Varför ska mitt liv alltid vara så besvärligt?????
Jag kommer alltså att behöva genomgå operationen för TREDJE gången! 
Det är ju fan inte sant! Som om inte det var nog med bad information så kommer jag även
att missa salongerna, vilket är något jag sett fram emot som fan + att jag kommer halka
efter ännu mer i dansen & helt omöjligt kunna klara av att tenta av det....

Frustrerade som aldrig förr tog vi i alla fall  bilen in till stan & försökte komma på bättre
tankar genom att spendera massa pengar på kläder & annat tjaffs. 

Det fungerade ganska bra faktiskt.
- två skjortor, en skinnjacka, två par tights, smycken, nya sockar & en ny kamera
lyckades jag få med mig hem i alla fall. Dessutom gick vi till Ming Palace
och glufsade i oss deras bufé innan vi tog bilen hem till Tranås igen.

Nu har jag dansat jazz med Lina och snart slänga i mig en macka &
slappa en stund framför teven innan jag går och lägger mig. 

Behöver nog en god natts sömn efter en djävulsk dag som denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0