08/9 -10 Haunted.

Började dagen med att kolla på This is it & analysera Michael Jackson's dans 
vilket inte var det lättaste här i världen.. efter det skulle vi egentligen ha dans med Annika,
men istället satt jag & Annika och pratade nästan hela lektionen, medan resten av gruppen 
roade sig med ett gäng nya kostymer Annika haft med sig inför salongerna. 

Samtalet var inte alls alls kul, & beslut1 ännu värre.
GOSH! jag trodde inte det kunde bli mycket värre nu, men tydligen så kan det...
Ska dock inte dra slutsatser i förväg utan väntar med att
ta mitt liv tills efter jag pratat med Sture.


Nu är jag skitslut efter att ha svettats floder nere i boxningsgym1.
Orkar knappt hålla ögonen öppna längre... kanske bästa att gå & lägga sig.
MMHHJAA så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0