09/9 -10 Interlude.

Hela min dag har i princip gått ut på att leta rätt på vår rektor.
Han har en viss tendens att gå upp i rök den där Sture.

Hur som helst var jag i alla fall med på kulturhistorian &
halva livskunskapen sen fick jag äntligen tag pån. 

Vet inte om vi kom fram till något vettigt idag,
men vi får väl hoppas att det går bättre imorgon då jag får skippa
min underbara sovmorgon för att även samtala med vår studievägledare.

Det är alltså så att jag kanske inte kan gå kvar estet-dans på grund av att
jag kommer att missa så sjukt mycket mer än jag redan gjort pga mitt jäkla öra.

Så imorgon blir det nog att försöka pussla ihop ett nytt schema med alla de nya kurser 
jag kommer att behöva läsa in som ersättning för alla estetämen.
heheheh gött i röven! nu ska jag dricka te & mysa med mor.

There's something about you that makes me wanna lose my self.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0