10/9 -10 OI.

Då var ännu en dag avklarad!

Fick som sagt skippa min sovmorgon för att 
snacka med studievägledaren imorse, men det var det banne mig värt! 

Vi letade tillsammans upp ett antal kurser som intresserade mig och plockade 
bort de kurser jag inte längre vill ha kvar. Sen var det bara att gå till Sture och 
hålla tummarna för att allt skulle gå ihop sig med schemat osv..



Sähär ser i alla fall mitt nya schema över höstterminen ut..
Sjukt slappt, trots att jag läser mer poäng än vad som behövs.
Vet att bilden inte är det bästa dessutom, men de kurser jag lyckades klämma in 
istället för danskurserna var i alla fall - Tyska: steg1, Naturkunskap B, Svenska C,
Webbdesign, Etik & livsfrågor, Bildmedia, Kommunikation & layout, samt Journalistik.
Känns riktigt gött faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0