12/9 -10 Good enough.

Det vart en ganska lugn helg trots allt. 

I fredags gjorde jag i princip inte ett piss eftersom jag skulle
upp och jobba i lördags och i lördags jobbade jag som sagt hela förmiddagen.
Hann i och för sig med att hooka med Hanna som jag inte träffat på sjukt länge,
men mycket mer har jag inte gjort denna helg.

Nu har jag just tömt tre koppar te med morsan och känner att det garanterat 
blir endel toalettbesök inatt.. crap! hatar att vakna mitt i natten och behöva 
lämna den underbara sfär man skapat under duntäcket.

Jag skulle ge vad som helst för en restresa just nu!
Någon stans till värmen såklart.. fy så underbart det hade varit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

släng ut bilderna du tog! <3

2010-09-13 @ 14:04:19
URL: http://hannabackestam.blogg.se/
Postat av: alz

hahahahaaaaaa sillanpää du är fan dum i huvet <3<3<3<3

2010-09-13 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0