04/9 -10 Grace cathedral park.

Har varit utan internet for a while now.. fedt skönt om jag tänker efter.
Fick helt plötsligt massa tid över & förvandlades till en rastlöst fanatiker.

I tisdags tog jag till expempel min första balettlektion på kulturskolan
och i onsdags gav mig fan på att börja läsa den feta boken 
susanne räckte över på svenskan. 

I onsdags vart det dock andra bullar då Tomtom kom och livade upp min vardag en aning.
Har inte gjort alltför mycket, utan bara befunnit oss i någon angenäm dvala,
Men lika fint som vanligt var det i alla fall!

Nu sitter jag & whinar framför teven, med magont som bara fan! GIR..
Ska aldrig mer falla för frestelsen och knöla ner mig tre portioner fajitas
när jag så väl vet att mamma glömt göra den på laktosmjölk.. 
Wellwell.. jag får väl skylla mig själv som vanligt.


Nu är det snart dags att gå & lägga sig för min del.
Känns inte alls lockande.....

Trivs alldeles för väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0