09/1 -11 Something good can work.

Dag 06 – Min dag

Vart lite impulsivt shotkalas hos Mike igår, så var relativt sliten när jag vaknade imorse.
Det gick dock över ganska snabbt då morsan kom hem och tog beslutet att ringa 
och beställa kinesiskt. Dagens räddning! 

Har faktiskt varit på strålande humör hela dagen, även fast jag inte fått något gjort. 
Har bokat in denna veckan och nästa veckas pass på Shape, där jag börjar
imorgon tillsamman med min kära väninna Juliet Larsson. 

Imorgon börjar skolan och jag har inte alls lust att försöka få fart på rutinerna igen.
Har trivts jävligt bra det här lovet. Alldeles för bra. Vill inte tillbaks. 
Men sånt är livet! Nu borde jag väl ta och sova antar jag. 

Och det är bara Julia som vet att jag inte kommer kunna sova inatt. 
För jag kommer ha fina bilder i huvudet.. Befinna mig någon helt annan stans. 
ÅH jag längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0