27/1 -11 Blue headlights.

Tar mig an 30-dagarsutmaningen igen va.

Dag 09 - Min tro

Kan inte påstå att jag har någon speciell tro.
Jag är inte religiös på några aspekter, men föraktar absolut inte religion.
Jag tror på individen, och att det är upp till var och en att behärska vår strävan,
våra handlingar & till viss del vårt livsöde, för att nå dit vi vill beroende på våra förutsättningar.

Alla har sin egen tolkning av omvärlden och prioriterar olika här i livet.
Vi har alla drifter och ett idealjag att försöka förverkliga, och det är
upp till dig om du ska nå dit eller inte. 

Visst har jag vissa mål här i livet, men jag tror på kärlek till
dina medmänniskor och prioriterar tid med dem som gör mig lycklig.
Tycker det är viktigt att kunna ägna mig åt det som får mig att må bra.
Försöker ta vara på allt & se glädjen i enkla ting.


Ja, mitt motto är nog att ta en dag i taget & göra det bästa av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0