05/8 -09 Se Acabo.

Idag var det då meningen att jag och mina kära vänner Hanna backestand och Theo skulle ta tåget upp till Stockholm där jag skulle hälsa på Sandis och gå på Uppsala Reggaefestival. Men pga komplikationer vart det tyvärr inte så. Hade tredje världskriget med mina föräldrar. Sen cyklade jag upp till Trollsjön till Dzejna och Alexandra, där också Noa, Anton, Oskar, Bror, Erik och Adam befann sig. Det var snorvarmt i luften! sådär så att man ville ta sitt liv en aning. Men det blev bättre när man kom i vattnet. 

Senare på kvällen vart det övernattning i Alexandras stuga.
Skulle titta på någon film, men ljudet var så kasst så det sket sig. Istället vart det lite besök, många flashbacks och många, långa samtal om sådär allt man kan tänka sig! Somnade inte förens runt klockan 6 på morgonen (Y) Men det var en mycket värd kväll! Tack, älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0