17/8 -09 InfoKomp.

Klockan kvart i nio gick tåget till min första skoldag på InfoKomp. 
Började med att rektorn höll ett tal, medans jag och Alexandra höll på att kissa på oss av skratt. skitpinsamt! Alla var jättetysta :( Efter det fick vi träffa våran nya klass som består av 28 personer. En ganska trevlig klass ändå tror jag.
Vår mentor höll tal, ropade upp alla, delade ut skåp och busskort, sen var det "faddrarnas" ( nollninggäng1) tur att ta över. Vi körde lite lärakännaövningar av något slag. Sen fick vi varsit band med vårt nya nickname som vi skulle ha runt huvudet resten av dagen. På våra stog det Alexandra-Analsex, Dzejna-Dick och Sarah-Snorre. Fint! Lite regler fick vi med, men kommer tyvärr inte ihåg alla i huvudet. Lägger upp dom när jag fått hem lappen. Vårat tema i klassen denna veckan blir i alla fall Toga! Hahah fint, det innebär att vi på torsdag till exempel ska gå till skolan klädda i endats ett lakan. Man får inte heller ha skor inomhus och inget smink heller. Lär bli vackert! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0