20/8 -09 Toga.

Idag började dagen med en lektion i samhällskunskap. Efter det var det ännu ett engelskatest, läsförståelse. Det gick nog bra.. hoppas jag i alla fall! Efter det var det lunch, och sedan möttes vi ännu en gång utanför skolan inför stadsvandring1. Alla hade på sig togakläder dvs vita lakan och en krona av kvistan på huvudet. Sen började vi vandra till torget skrikandes i megafoner och nersprutade av vattenpistolen. När vi kom fram till torget blev vi befallna att hoppa upp i fontänen och sjunga. Sedan snodde dom våra skor och band fast oss i varandra. Sen skulle vi springa runt barfota iklädda i togakläder några timmar och följa en lista med grejer man skulle hämta. Vi vann tyvärr inte.. så det var bara att njuta av hinkarna med vatten och tomaterna de kastade på oss (LLLLL) hehehe. När alla var dyblöta fick vi springa och leta efter alla skor som dom hade gömt i någon affär. Sen kom PJ och knäckte ett ägg på mitt huvud! tack så mycket, väldigt gulligt gjort :@ Imorgon blir det revansch! Efter att jag försökte göra något åt saken (vilket jag inte lyckades med) tågade vi tillbaka. Eller nej juste ett till stopp i ännu en fontän. Där sprang vi runt och sjöng "Små nollorna" och innan vi fick tåga hem var vi tvugna att lägga oss ner i den. WUWU! 

Det var helt underbart att komma hem och ställa sig i duschen. Lite pinsamt att sitta och lukta fisk/ägg-äckel på tåget. Lite senare kom Dza till mig. Vi gick och solade och satte oss och pratade i Gapet. Sen köpte vi Loka och vandrade hemåt. Ska nog gå och lägga mig skapligt idag, heldag med nollning imorgon. Lika bra att vara beredd på det värsta. Bilder kommer kanske så småningom :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0